Twee ComeOn Group-casino’s hebben 1×2 Network’s Iron Dog Studio opdracht gegeven om merkslots te maken die hun klanten kunnen spelen. De Zweedstalige sites, Hajper en Snabbare, hebben elk volledig op maat gemaakte gokspellen ontvangen die zijn ontworpen rond hun respectieve merken.
Tomb of Hajpe en Tomb of Snabbare hebben de merkinteractie verhoogd en de betrokkenheid van spelers bij de merkbeweging vergroot.
De slots, elk gebaseerd op Iron Dog Studiohet hitspel, Boek van Ba’ali werden eerder deze maand ingezet. Hoewel gebaseerd op de wiskunde en mechanica van het Iron Dog-spel, heeft elke versie zijn eigen aangepaste spelelementen om de twee casino’s te weerspiegelen. individuele merkidentiteiten. Updates omvatten meerdere componenten die zijn aangepast, inclusief maar niet beperkt tot haspelsymbolen, lettertypen, tellers, logo’s en algemene afbeeldingen.
De mechanica blijft hetzelfde als in de originele Book of Ba’al-titel met 10 winlijnen over een 5×3 rollenset. Spelers draaien om boeken te verzamelen en bonusspellen te activeren. Het ‘book of’-mechanisme is een zeer populaire functie bij verschillende merken en zorgt ervoor dat spelers tal van groeiende plakkerige symbolen en gratis spins zullen zien.
Met de aansporing voor merkinhoud van 1X2 Network kunnen operators genieten van: Hajper hun kernimago in te bedden in bestaande populaire games om de interactie van klanten met hun merk te verbeteren.
Nooit een bedrijf om de kans te missen om geef spelers en operators wat ze willen,1X2 begon operators een Merk Megaways™ gokspel met behulp van de unieke, uitgekiende vloeistofmechanica van Big Time Gaming in 2020 en het bedrijf won “Game of the Year” bij de EGR Awards in 2020.
Naast de merktitels “Book of” en “Tomb of” slots, is een ander recent aanbod dat de ontwikkelaar heeft aangeboden: Muntenkluis met merk van de arcadegamesuite van 1X2 Network. Die release was bedoeld om operators te helpen profiteren van de migratie van sommige spelers naar gamification en spelersstrategie.
Ivalina Petrova bij 1X2 Network zei: “In navolging van het overweldigende succes van Branded Megaways™, onderzoeken steeds meer operators het idee van op maat gemaakte gamecontent met een merknaam. ‘Tomb of Snabbare’ en ‘Tomb of Hajper’ zijn twee fantastische spellen voor twee van de grootste casinomerken in Zweden. We hopen dat we de kans krijgen om meer games te maken voor ComeOn-merken en andere tier-one operators.”
Jason Bradbury van ComeOn Group zei: “Het is een fascinerend idee om de kernelementen van een bewezen hitgame te nemen en er iets heel anders, iets unieks voor onze identiteit, overheen te bouwen. We zijn verheugd hoe Tomb of Snabbare en Tomb of Hajper eruitzien en we weten dat ze enorm populair zullen zijn bij onze spelers.
“Het was een genoegen om met 1X2 te werken aan de ‘Tomb of’-games van het merk. Snabbare & Hajper zijn 2 van onze grootste merken en het zijn merkgames zoals deze die zeer waardevol kunnen zijn in termen van acquisitie en retentie. Zoals altijd zullen we de gegevens evalueren en indien mogelijk over meer merken uitrollen.”